Man skulle næsten tro det var med vilje, men med den utrolig lave standard og det elendige service niveau hos PostNord, er det nok bare inkompetence. Måske man skulle kraftig overveje en anden leverandør?
Abonnenter på Magasinet Arbejderen burde for længst have modtaget nr. 4 af dette års magasiner. Det blev nemlig indleveret til distribution hos PostNord den 2. november.
Efter at have modtaget enkelte klager fra abonnenter, der med rette undrede sig over, hvor magasinet blev af, foretog vi en repræsentativ undersøgelse. Den viser, at magasinet ikke er leveret til mindst 32 postnumre jævnt fordelt over hele landet.
Vi har i den forløbne uge undersøgt sagen på kryds og tværs. Vi har kontaktet PostNord på forskellige niveauer og ad flere omgange, men foreløbig uden resultat. De indleverede magasiner er tilsyneladende pist væk!
Vi beder om jeres tålmodighed og arbejder på højtryk for at finde en løsning.
Det koster penge at lave progressiv journalistik. Kun med din støtte kan Arbejderen fortsat udgive frit tilgængeligt journalistisk indhold af høj kvalitet.