Den 24. januar 2024
Kære alle.
Jeg har i dag sendt vedlagte brev til Styrelsen for Patientklager. (Link til brevet nederst i artiklen, red.)
Anledningen er, at jeg i dag fik et brev fra Gældsstyrelsen om, at de har taget de 67.000 kroner, jeg ellers skulle have tilbage for ejendomsskat, som jeg havde betalt for meget på grund af ukorrekt vurdering.
De fleste er gået til Styrelsen for Patientklager, som burde have sørget for, at jeg fik en erstatning, da smertecentret ødelagde mit helbred, fordi lægen ikke overholdt de regler, som Sundhedsstyrelsen har udarbejdet om brug af psykofarmaka.
Vores sundhedsvæsen er så korrupt, at det er livsfarligt at gå til lægen.
OUH (Odense Universitetshospital), som har sloganet “Patienten først”, åbenbart for at dække over at det modsatte er tilfældet, vil gå meget langt for at straffe en patient, der tillader sig at klage over en inkompetent og direkte livsfarlig læge, som ikke mente, han skulle følge reglerne.
OUH har gjort alt, hvad de kunne for at straffe mig og endda forsøgt at narre mig til at tage et lægemiddel, som ville have kunnet forværre en i forvejen livstruende tilstand, som smertecentret har påført mig, hvilket alt sammen er beskrevet i brevet.
De har ødelagt mit helbred og nægter mig nu lægehjælp. Vores sundhedsvæsen er så korrupt, at det er livsfarligt at gå til lægen. Som læge og prisvindende forsker professor Peter Gøtzsche siger, så er medicin den tredje største dødsårsag, og det er der jo ikke noget at sige til, når de myndigheder, der skulle sørge for, at vi trygt kan gå til lægen, agerer som beskrevet i brevet.
Man skal gudhjælpemig betale Styrelsen for Patientklager en formue for at blive snydt.
Efter min mening burde der sættes en skamstøtte op ved OUH og ved Styrelsen for Patientklager og ved Styrelsen for Patientsikkerhed. De gør nemlig det modsatte af, hvad vi betaler dem for, med tusindvis af døde til følge.
Det koster penge at lave progressiv journalistik. Kun med din støtte kan Arbejderen fortsat udgive frit tilgængeligt journalistisk indhold af høj kvalitet.